Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eryn Na Simpson's blog.
I don't like the anons and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Navigation
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Images : Tumblr & We♥It
Sozai : Kawaii Box
Sherryn


Hai dunia di luar sana :O Lama dah tak update post kan? Rindu pulak blog cute aku nih cewahh. Haha, hidup aku bagaikan habuk terapung di udara sebab aku dapat buka fesbuk. Oh yeah baby! I can do whatevur I want. Tengok perubahan muka aku? Ada beza tak? Haha, sebenarnya ade jerawat tapi taknampak heh ^^ Ajaib kan kamera aku? Weeeeeii, UPSR dah lama abis. Aku takut mana tau aku dapat 3A je. Taknak 3A nak 5A harap2 pemeriksa tu bagi markah free kan? Amin :) Aku sekarang dah minat TWITTER lah. Boleh follow tak? @ErynaX .K, masyehh ^^ Tak lama lagi abis sekolah, aku masuk sekolah menengah. Hurmppp , aku taknak aku taknak. Kat sekolah rendah nih banyak peristiwa aku ngan cikgu2 and kawan2. Sekolah menengah nanti sape nak jadi kawan aku? Aku takut lah weyh :'/ Dari darjah satu ke darjah enam aku belajar. Nak buat camne kan? Life must go on lah .. Doalah aku dapat 5A. It means everything for me hooo. K aku masih lagi pencinta haiwan. Tolong jangan dera haiwan ye awak kat luar sana? Walaupun saya taknamapk tapi ada sorang je yang nampak. Mesti awak tau kan? Haha klah bye and tata :*

0 Comments:


Older post / Newer Post

© 2012 - Sherryn Aquilera - All rights reserved