Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eryn Na Simpson's blog.
I don't like the anons and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Navigation
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Images : Tumblr & We♥It
Sozai : Kawaii Box
Sherryn


Me & kawan. Muka malu. Kalau aku tak malu, everything boleh terjadi XD

30 June 2012. Hari Usahawan beb! Semua ex SKST melawat sekolah lamanye tapi malang sekali aku takdapat jumpa kakak agkat aku dahulu. Takpe, at least kat FB boleh chatting kan? Tapi, ade sorang komen aku yang pakaian aku cantik tapi selipar HANCUR. Ayayai memey ar, Aku nak matching kan warna aku nan BAJU. Well, aku & KAWAN aku lepak sana sini. Waktu datang sekolah nampak kawan aku, UNGKU pi jual barang. Tolong dia sekali maa tapi barang yang dia jual LAKU sangat weyh! Bagilah aku sikit? Hurmmmp, sokay lah. Aku still ade duit nih XD Lepas tolong jual, me, Ungku & Dalina main permainan kat situ. Kitaorang main "Paku Gembira" Ape kemenda name tuh? Pelik, ade ke paku gembira? Tak kan? Haha, pape jelaa, aku main and dapat 2 gol kot. Hikhik. Tapi hadiahnye? 2 paket HORLICK -.- Bapak kedekut. Takde ke bagi HAMPER ke? Basikal ke? Haishh sabar jelaa. Pastu, gi sana sini lagi. Waktu tengah lepak depan PSS, KAWAN aku pi main pelekat pastu tampal kat aku. Menyebuk jelaa dia nih. And kejar2 pastu tergelincir tapi tak sakit pun. Haha saya budak kecik kan? Ade aku kesah. Tengah jalan-jalan kat bawah, ade seorang KAWAN aku panggil dari tingkat 2. Dia panggil "Sherryn!" , I look up and itu dia :3 Dia belanja pi tengok wayang. Tempat duduk aku no 40 and dia 30. Jarak sepuluh jerw -.-" Kena tunggu 30 minit lagi. Adoiihh malas nak tunggu, pi turun bawah beli aiskirim. Pastu, ade orang kate dah start and cepat-cepat lari pi tingkat 2. Cari tempat duduk and ROLL ON! Nak tahu kitaorang tengok cerita ape? Kitaorang tengok cerite "PUSS IN BOOTS" Penah tengok? Jangan berlagak sangat. Sambil tengok, KAWAN aku sorang main laser-laser pastu pancar kat aku. Adoihh silau lah weyh. Duduk diam bole tak? Rase nak tumbuk kawan akulah pulak. Kucing tu warna OREN. Adoihh warna favorite aku lah. Tapi, Hari Kantin tahun nih lagi best dari yang lain-lain. Tahun depan? Kita tunggu sahaja.

0 Comments:


Older post / Newer Post

© 2012 - Sherryn Aquilera - All rights reserved